Marketing Camp | مارکتینگ کمپ
31 photos
7 videos
1 link
اگه بخوایم از کارایی که تو مارکتینگ کمپ میکنیم بگیم؛ اینه که کمپ میزنیم و چای میخوریم و کلی مطلب باحال و کاربردی مارکتینگی یاد میگیریم.

www.MarketingCamp.org

اکانت پشتیبانی: @MarketingCamp_info
Download Telegram
to view and join the conversation
دوره مقدماتی کار با موتور بازی‌سازی

◀️ موتور بازی‌سازی: Unreal Engine 4

این بار بازی‌ها رو خلق کنید!

evand.com/unreal

@ExpertRoad_ir | اکسپرت رود
دوره طراحی با رویکرد کانسپت آرت (بازی‌سازی)

🔸 بدون نیاز به دانش قبلی از پایه

کاراکترهای خودتون رو برای بازی‌ها و... طراحی کنید!

evand.com/art

@ExpertRoad_ir | اکسپرت رود
یک تجربه جدید و سفر ۵ روزه هیجان‌انگیز در دنیای مارکتینگ، کمپین‌نویسی،گرافیک و دیجیتال مارکتینگ

expertroad.ir/WinterMC

سلام
وقتتون بخیر
این کمپ یک رویداد معمولی نیست!
یک تجربه جدید و سفر هیجان انگیز در دنیای مارکتینگ و همقدم شدن با اساتید بزرگ این حوزه است. در این سفر ۵ روزه مفاهیم کاربردی مارکتینگ رو یاد میگیریم و این مفاهیم رو روی پروژه‌های واقعی پیاده‌سازی می‌کنیم.

اولین روز سفرمون درباره استراتژی‌های بازاریابی می‌خونیم و یاد می‌گیریم که چطور یه مارکتینگ پلن بنویسیم و بعد با راهنمایی‌های مدرسین کمپ یه مارکتینگ پلن می‌نویسیم! در روز دوم در رابطه با محتوا و نحوه کمپین‌نویسی و همچنین انواع کمپین‌ها آشنا میشیم و به همراه تیمی که روز اول تشکیل دادیم یه کمپین واقعی رو از اول شکل میدیم. روز سوم سفرمون یاد میگیرم چطور از دیجیتال مارکتینگ و روش‌های مختلف اون استفاده کنیم تا کمپین و کسب و کارمون رو بهتر کنیم. روز چهارم درباره محتوای تصویری و کارهای گرافیکی مربوط به کمپین و رسانه‌هامون، مفاهیم کاربردی رو یاد میگیرم و در روز آخر سفر کمپین‌هایی که آماده کردیم رو به گود مسابقه می‌فرستیم و بهترین تیم‌هایی که داورها مشخص میکنن جایزه‌های خیلی خوبی دریافت میکنن.

🔺یه خبر خیلی خوب اینه که افرادی که توانایی‌های خودشون رو در طول این سفر به خوبی نشون بدن برای مصاحبه استخدامی و یا کارآموزی در شرکت‌ها و استارتاپ‌های معتبر دعوت میشن.

expertroad.ir/WinterMC

@ExpertRoad_ir | اکسپرت رود
Marketing Camp | مارکتینگ کمپ changed group name to «Marketing Camp | مارکتینگ کمپ»
VIEW IN TELEGRAM
امروز روز مهمی برای ماست. روزی که جسارت به خرج دادیم تا ایده و تصمیمون رو عملی کنیم. روزی که هیچ وقت فراموش نمی‌کنیم.

بعد از کلی فکر و تحلیل تصمیم گرفتیم که کوله‌بار تجربیات و فعالیت‌های قبلی رو ببندیم، کفش‌های آهنی تلاش رو پامون کنیم و سفری نو رو شروع کنیم.

بعد از گذشت یکسال تلاش و برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های مختلف تحت برند «اکسپرت‌رود»، حالا وقت این رسیده که فعالیت‌هامون رو هدفمندتر و تخصصی‌تر با برند «مارکتینگ کمپ» ادامه بدیم.

مطمئنیم ققنوس مارکتینگ کمپ که با قدرت سر از خاکسترهای اکسپرت‌رود بیرون آورده نویدبخش اتفاقات مثبت و گام‌های بزرگ در زمینه‌ی آموزش کاربردی و نوین دانش مارکتینگ و بازاریابیه.

مسلماً تو این راه تنها نیستیم و از همراهی و هم‌قدمی دوستانی مثل شما لذت می‌بریم. تو سختی‌ها و سربالایی‌های مسیر همدل و دست‌گیر هم هستیم و تو شادی‌ها و فتح قله‌ها باهم پایکوپی می‌کنیم.

از اینکه همراهمونین ممنونیم

#کمپ_مارکتینگ #مارکتینگ_کمپ
#marketingcamp #marketing_camp

داستان به وجود اومدن مارکتینگ کمپ چیه؟
‍ داستان از اونجایی شروع شد که ما دنیا اومدیم! از همون اول سعی کردیم حرف بزنیم ولی نمیدونیم چرا نمیشد، آخه حوصلمون سر رفته بود از خوردن و خوابیدن و ادا اطواری که بزرگترا در میاوردن تا بخندیم!! مشتاق کشف کردن و دونستن بودیم و این اشتیاق تا الان به همون شدت ادامه داره. (البته که تو این مسیر خیلی بلاها سرمون اومده، ولی کشف دنیا ارزشش رو داشته)

بزرگ‌تر که شدیم فهمیدیم باید بهای خیلی سنگینی برای این دونستن بدیم، باید ساعت‌ها روی نیمکت‌های چوبی مینشستیم و به مطالبی که سعی داشتن به زور به خوردمون بدن گوش کنیم. شاید باورتون نشه ولی حتی توی خونه هم مجبور بودیم مثل طوطی درس‌هارو حفظ کنیم تا نمره خوب بگیریم! فکر می‌کردیم اگه بریم دانشگاه از دست به زور یادگرفتن و حفظ کردن راحت می‌شیم ولی زهی تصور باطل زهی خیال محال!!

بالاخره صبرمون سر اومد و خسته شدیم از ندونستن. پس رفتیم دنبال کشف کردن! جاهای مختلفی برای یادگیری وجود داشت ولی یا خیلی زمان‌بر بودن یا هزینه خیلی زیادی داشتن یا مطالبی میگفتن که پدربزرگامون تو مکتب‌خونه یاد می‌گرفتن!

پس دست به کار شدیم و یه سری کمپ باحال راه انداختیم که نه زمان‌بر باشه نه خسته کننده! هزینش هم به جیبمون بخوره. دور هم جمع می‌شیم، تیم‌ تشکیل می‌دیم و استادای خفن میان بهمون کلی مطلب یاد میدن و از تجربیاتشون میگن و به ما کمک می‌کنن تا این مطالب رو روی پروژه واقعی پیاده کنیم.

هم دوستای جدید پیدا می‌کنیم و کار تیمی رو یاد می‌گیریم، هم بدون اتلاف وقت مطالبی که به دردمون می‌خوره رو عملی یاد می‌گیریم.

اگه دوست دارین به شنیدین مطالب تکراری تو هر محفل خاتمه بدین، منتظرتونیم...

#کمپ_مارکتینگ #مارکتینگ_کمپ
#marketingcamp #marketingcamp

@MarketingCampia
🔸 ثبت‌نام کمپ دیجیتال مارکتینگ امروز از ساعت ۱۹:۰۰ باز میشه و می‌تونید با خرید بلیط زودهنگام در کمپ ثبت‌نام کنید.

🔺 لینک ثبت‌نام:

🔸 کمپ دیجیتال مارکتینگ 🔸

🗓 ۳، ۴، ۱۰ و ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
(بابت اشتباه در تاریخ قید شده در تصویر متاسف هستیم)
🕘 از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۲۰:۰۰

📍محل برگزاری: تهران، میدان آزادی، کارخانه نوآوری آزادی، فضای کار اشتراکی زاویه

❇️ لینک ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر:
Evand.com/Marketing

@MarketingCampia
تو این کمپ می‌خوایم قله‌های #دیجیتال_مارکتینگ رو در کنارهم فتح کنیم.

راستی تو این سفر تنها نیستیم و اساتید بزرگ این حوزه باهامون همگام هستن و مسیر رو بهمون نشون میدن، وقتی به مسیرهای سخت برسیم دستمون رو می‌گیرن. مطالب کاربردی یادمون میدن و کمک میکنن این مفاهیم رو روی پروژه واقعی پیاده‌سازی کنیم تا به قله برسیم.
روز اول رو تو دامنه‌ی این قله اُتراق می‌کنیم، باهم دیگه بیش‌تر آشنا می‌شیم و تشکیل تیم می‌دیم و بعد درباره‌ی مبانی و اصول اولیه دیجیتال مارکتینگ و استراتژی‌های شبکه‌های اجتماعی کلی مطلب باحال یاد می‌گیریم و با هم‌تیمی‌هامون روی چالش‌های روز اول کار می‌کنیم.

روز دوم شروع میکنیم به بالارفتن از قله و با شناخت و #تحلیل_بازار و همچنین #تبلیغات بر اساس داده‌ها آشنا میشیم و می‌ریم دنبال جمع آوری اطلاعات تا از نزدیک با چالش‌ها و مسائل جمع‌آوری داده و #شناخت_بازار دست و پنجه نرم کنیم.

روز سوم سفرمون به وسطای مسیر می‌رسیم. اول از همه اطلاعاتی که به دست آوردیم رو تحلیل می‌کنیم و می‌بینیم که چطور می‌تونیم از این اطلاعات استفاده کنیم. راستی ابزارهای اندازه‌گیری تو دیجیتال مارکتینگ رو هم تو همین روز یاد می‌گیریم. بالاخره یه کوهنورد باید بلد باشه با ابزارهای فتح قله کار کنه!

روز چهارم به قله خیلی نزدیک می‌شیم و درباره‌ی بهینه‌سازی موتورهای جستجو (#SEO) و استراتژی‌های #بازاریابی_دیجیتال صحبت می‌کنیم. نوشتن #استراتژی واقعاً کار جالب و لذت بخشیه!
آخر روز چهارم قله رو فتح می‌کنیم و به هم دیگه قول می‌دیم تو این راه دست از تلاش و یادگیری برنداریم.

یه خبر عالی اینکه کسایی که علاقه‌مند باشن و توانایی‌های خودشون رو حسابی نشون بدن به #بازار_کار معرفی می‌شن.

فقط دو روز فرصت برای خرید بلیط زودهنگام باقی مونده❗️

❇️ لینک ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر:
Evand.com/Marketing

@MarketingCampia
🔻 حتماً براتون سوال شده که کمپ قراره چجوری برگزار بشه و تفاوتش با بقیه رویدادها چیه؟

کمپ دیجیتال مارکتینگ یه چالش بزرگ برای شماست چرا که به صورت عملی و پروژه محور برگزار میشه و در تمام مدت زمان برگزاری شما دانسته‌ها و ذهن خودتون رو به چالش می‌کشین، همگام با اساتید روی پروژه‌های واقعی کار می‌کنین و از راهنمایی‌ها و تجربیاتشون برای درک بهتر مطالب استفاده می‌کنین.

پس خودتون رو برای یه چالش بزرگ تو روزهای ۳، ۴، ۱۰ و ۱۱ مرداد ماه (روزهای پنجشنبه و جمعه) آماده کنید.

فقط امروز برای خرید بلیط زودهنگام وقت باقی‌مونده❗️

قبول دارید سفر بدون دوستای باحال اصلاً خوش نمی‌گذره؟⁣⁣
پایه‌اید با دوستاتون بیاید کمپ؟⁣⁣
⁣⁣
ما مارکتینگ کمپیا تصمیم گرفتیم حالا که داریم می‌ریم قله‌های دیجیتال مارکتینگ رو فتح کنیم تنها نریم. اگه شما هم دوست دارین با دوستای پایه‌تون بیاین کمپ، از همین امروز می‌تونین باهم دیگه از تخفیف گروهی استفاده کنین.⁣⁣
فقط کافیه به صفحه ثبت نام برید و تخفیف گروهی رو انتخاب کنید:

VIEW IN TELEGRAM
امروز یه سر اومدیم پیش یکی از استادهای کمپ دیجیتال مارکتینگ و پای صحبت‌هاش نشستیم. خیلی خوبه که تو این مسیر از زبون استادها بشنویم که قراره چی کار کنیم و دانشی که به دست میاریم به چه دردمون می‌خوره.

آقای سینا شفیع‌زاده کارشناسی ارشد روانشناسی شناختی داره و تو جمع‌آوری و آنالیز دیتا فوق‌العادست. تحلیلگر داده سابق اسنپ باکسه و هم بنیانگزار و تحلیلگر نظربازار بوده. یه استاد خیلی ماهر که دو روز از کمپ ما رو همراهی می‌کنه.

روز دوم کمپ با شناخت و تحلیل بازار و همچنین چگونگی جمع‌آوری داده آشنا میشیم و میریم دنبال جمع‌ کردن اطلاعات تا از نزدیک با چالشها و مسائل جمع‌آوری داده و شناخت بازار دست و پنجه نرم کنیم.

روز سوم اطلاعاتی که به دست آوردیم رو آنالیز میکنیم و همچنین با تبلیغات بر اساس داده‌ها آشنا می‌شیم و می‌بینیم که چطور می‌تونیم از اطلاعاتی که به دست آوردیم استفاده کنیم.

VIEW IN TELEGRAM
در ادامه یه سر اومدیم پیش یکی از استادهای باحال کمپ دیجیتال مارکتینگ. کلی حرف برامون داره که واقعاً شنیدنی هستن. خیلی عالیه که قبل از قدم گذاشتن تو این مسیر، می‌تونیم از زبون استادها بشنویم که قراره چی کار کنیم و دانشی که بهمون اضافه می‌کنن قراره کجا به کارمون بیاد!

آقای نیما شفیع‌زاده بلاگر و گیک بازاریابی محتواست. در گذشته دیجیتال مارکتر و مدیر محتوای نظربازار بوده. همچنین CMO و سوپروایزر دیجیتال مارکتینگ پی‌پینگ بوده.

روز اول از کمپ رو قراره با این استاد بی‌نظیر بگذرونیم. تو روز اول باهم دیگه بیش‌تر آشنا می‌شیم و تشکیل تیم می‌دیم و بعد درباره‌ی مبانی و اصول اولیه دیجیتال مارکتینگ و استراتژی‌های شبکه‌های اجتماعی کلی مطلب باحال یاد می‌گیریم و با هم‌تیمی‌هامون روی چالش‌های روز اول کار می‌کنیم.

احتمالاً آقای شفیع‌زاده کلی چالش‌های سخت برامون در نظر گرفته!